tiistai 15. huhtikuuta 2014

Haaste

Bloggaaminen on kumma juttu. En tiennyt koko blogimaailmasta juuri mitään vielä vuosi sitten. Nykyään ajattelen toisia bloggaajia samaan tapaan kuin ketä tahansa tuttua. Vaikka en edes tunnistaisi heitä kadulla.  Haluaisin enemmän kirjoitella kommentteja muiden teksteihin, mutta usein jää pelkäksi lukemiseksi. Nettiaika on kovin rajallista muun elämän ohessa. Tuossa oikealla on kuitenkin lista blogeista, joita seuraan.

Olen saanut muutamia haasteita. Kiitos niistä. Olen aina otettu, kun joku on minua muistanut. Tällä kertaa vastaan niistä viimeisipään eli  Metsäkukkia -blogin haasteeseen.

Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.


1. Minulla on peukalo keskellä kämmentä.Se on oikeastaan paras sirkustaitoni, että saan peukalon keskelle kämmentä.
2. Minulla on ristiriitainen suhde Timo Taikuriin. Luulen, että tajusin lapsena tulleeni huijatuksi, mutta se on hämmentävää, sillä huijauksen teki ilmeisen ystävällinen ja hauskakin kaveri, jolla oli tyylitajua.
3. Pelle Hermannin asuntovaunu on eräs mielenkiintoisimmista asumuksista, joita kuvitella saattaa.

4. Ala-asteella hengasimme aina sirkuseläinten luona, kun sirkus saapui kotipaikkakunnalleni.

5. Kerran siellä oli norsuja.
6. Toisella kerralla sirkusponi astui toisen sirkusponin. Eläintenhoitaja oli raivoissaan. Se oli hämmentävää.

7. Sittemmin olen koittanut varjella lapsiani kyseiseltä näyltä eläintarhoissa. Se on osoittautunut haasteeksi.

8. Olen haaveillut partaisen naisen roolista sirkuksessa.

9. En olisi kuitenkaan mikä tahansa karvanaama vaan istuisin trapetsilla parta hyvin suittuna. 

10. En haaveile siitä enää. (Kai.)

11. Minulla ei ole kummallista fiksaatiota sirkukseen, vaikka niin voisi luulla vastausteni perusteella. (Vai onko sittenkin..)

Ja sitten vastaukset Minna-Liisan kysymyksiin:


1. Minä, mä, mää, mie vai jotakin muuta?
2. Syreeni vai sireeni?
Syreeni
3. Vasta vai vihta?
Vihta
4. Kertoisitko vitsin?
Mulla oli pienenä sellainen T-pata, jossa luki:"Mistä tietää, että banaani on uimassa? Ja toisella puolella luki:"Kuoret on rannalla." Eh..
5. Mikä oli ensimmäinen elokuvateatterissa näkemäsi elokuva?
Apua. En muista. Ghost -näkymätön rakkaus? 

6. Mikä on lempi kukkasi?
Neilikka.
7. Entä suosikki puusi?
Mänty.
8. Mistä aloitat sanomalehden lukemisen?
Sarjakuvista.
9. Mikä oli lapsuutesi toiveammatti?
Kampaaja.
10. Maa, vesi vai ilma?
Vesi
11. Paras tapasi?
Olen ystävällinen. 

Koska olen väsynyt, eikä aivot raksuta enää, niin lähetän samat kysymykset seuraaville suloisille kanssasisarille:

Kanivinossa
Kotomaista
Saltunraitti
Villa Bohemian
Sekasotkuisa koti
Keltainen keinutuoli
Meiän kaksfooninkinen
Herralassa
Ihan pimeetä
Tässä ja nyt -unelmien kera
Mitä milloinkin

12 kommenttia:

  1. Ihana Östis! Kiitos haasteesta. Ryhdyn heti hommiin :D

    VastaaPoista
  2. Tänks, pitääpä vastata tähänkin kun tulloo tuo päästäinen ja aikaa on enemmän :))

    VastaaPoista
  3. Ihan uutta mullekin,tämä blogimaailma. Jostain kumman syystä en saa lisättyä edes blogilistaa, mitähän kummaa teen väärin...? Aika paljon kyllä uutta juttua varsinkin ihmiselle joka ei ole koskaan ollut sinut tietokoneiden kanssa.... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon näköjään niin käsi, että en löytänyt sun blogia. Mikä sen nimi on?

      Poista
  4. Mahtavia nuo 11 asiaa mitä kerroit :D Kiitos haasteesta. Täytyy ottaa asiaksi pääsiäisen jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yön pikkutunteina tulee kaikenlaisia ajatuksia. :)

      Poista
  5. No vihtahan se on ;). Näitä on aina kiva lukea :).

    VastaaPoista