torstai 24. lokakuuta 2013

Pyörremyrsky makuuhuoneessa

Muistatko tämän?



Sama tila tänään:


Tähän tarvittiin kaksi miestä ja vapaapäivä.

Tämä on meidän makuuhuone.


Meille on syntynyt ihan vahingossa täysin stereotyyppinen työjako: Mikko riehuu työkalujen kanssa ja minä siivoan. Luulen, että ensi viikonloppuna ei minulta tekeminen lopu.

Kuva-arvoitus: Montako ampiaisen kotokoloa näet kuvassa?

Olen viime aikoina lukenut meidän kolmevuotiaalle Nalle Puhia. Tiedän jo, mikä innostus syntyy, kun hän näkee nämä oikeat ampiaisenpesät.

6 kommenttia:

  1. Rantaliksi ootte pistäneet makuukammarin.Meiltä löytyy ammpiaspesiä myös.Vanha sanonta "ei työ tekemällä lopu"tulee mieleen kuvia katsoessa.Paljon fyysistä ja henkistä voimaa toivoo armi

    VastaaPoista
  2. Hoh! On tossa vähän siivoamista. Onko teillä ikkunasta joku sellainen roskaputki ulos, ettei tarvitse kanniskella?

    Meilläkin työnjako on aika stereotyyppistä. Minä puran vielä jotain puolipanelointeja ja listoja, mutta mies purkaa seinät ja lattiat, rakentaa ja sitten minä ja mies yhdessä pinkopahvitetaan ja tapetoidaan, minä maalaan ja sisustan. Minä olen se, joka etsii tavarat, välineet ja usein myös tekijät. Kilpailutan hintoja (koska mies on huono tinkimään).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä mitään putkia oo. :D Ei tartte mennä salille.

      Mulla on myös kaikki paperityöt ja kilpailutus.

      Poista
  3. Pyörremyrsky tosiaankin. Hinajaa!

    VastaaPoista